Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3706
Назва: | Музейно-педагогічна технологія як фактор підготовки майбутніх вчителів історії та суспільних дисциплін до педагогічної діяльності |
Автори: | Кулик, Ірина Олександрівна |
Ключові слова: | музейно-педагогічна технологія галузь педагогіки майбутні вчителі історії педагогічна діяльність |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Конкурентоспроможність вищої освіти України в умовах інформаційного суспільства : зб. тез ІI Міжнар. наук.-практ. конф. |
Бібліографічний опис: | Кулик І. О. Музейно-педагогічна технологія як фактор підготовки майбутніх вчителів історії та суспільних дисциплін до педагогічної діяльності. Конкурентоспроможність вищої освіти України в умовах інформаційного суспільства : зб. тез ІI Міжнар. наук.-практ. конф., (м. Чернігів, 11 жовт. 2019 р. Чернігів, 2019. С. 203-207 |
Короткий огляд (реферат): | Проблема професійної підготовки вчителів історії та суспільних дисциплін у контексті інформаційного суспільства останнім часом набуває все більшої актуальності. Пріоритети сучасної освіти полягають у наданні молодому поколінню комплексних знань про реалії та проблеми сьогодення, вихованні духовно-моральних цінностей, а також у формуванні практичних умінь та навичок. Специфіка професійної діяльності вчителя історії та суспільних дисциплін потребує залучення інноваційних ресурсів у процесі його фахової підготовки. Ми впевнені, що успіх у вирішенні сучасних проблем значною мірою залежить від ефективної підготовки майбутніх педагогів. В основі професійної підготовки майбутніх вчителів мають знаходитись інноваційні технології навчання. В країнах Європи та США музейна педагогіка активно використовується в педагогічному процесі. В Україні ця галузь педагогіки є порівняно новою та недостатньо вивченою. Проблемою є те, що під час підготовки майбутніх вчителів історії та суспільних дисциплін, не завжди читаються спецкурси з “Основ музейної педагогіки”, тобто, переважна більшість майбутніх фахівців не отримують необхідних знань з методики використання матеріалів музеїв для професійної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3706 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Музейно-педагогічна технологія як фактор підготовки майбутніх вчителів історії та суспільних дисциплін до педагогічної діяльності.pdf | 507.13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.