Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3721
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавацька, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-05-07T10:54:49Z-
dc.date.available2020-05-07T10:54:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗавацька Л.М. Дослідження ставлення неповнолітніх до проявів насильства у дитячо-підлітковому середовищі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Вип.150. Чернігів: ЧНПУ. 2018. Серія: Педагогічні науки. С. 49-54.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3721-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу актуальної проблеми проявів протиправної та насильницько-агресивної поведінки у середовищі неповнолітніх. У розрізі цієї проблеми важливим є вивчення причин такої поведінки та шляхів і засобів її пропедевтики і профілактики. У статті виокремлено та проаналізовано найбільш поширені види жорстокої поведінки в навчально-виховному закладі: третирування (буллінг), кібер-третирування (кібер-буллінг), педагогічне насильство, дискримінація. У змісті здійснений аналіз та представлені результати дослідження ставлення неповнолітніх до проявів насильства у дитячо-підлітковому середовищі. Запропоновані рекомендації для вчителів, соціального педагога та психолога освітнього закладу, які доцільно впроваджувати на базі школи з метою запобігання проявам насильства серед дітей.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectдитячо-підліткове середовищеen_US
dc.subjectпротиправна поведінкаen_US
dc.subjectнасильницько-агресивна поведінкаen_US
dc.subjectдії насильницького характеруen_US
dc.subjectпрофілактика жорстокої поведінкиen_US
dc.subjectбуллінгen_US
dc.subjectкібер-третируванняen_US
dc.subjectпедагогічне насильствоen_US
dc.titleДослідження ставлення неповнолітніх до проявів насильства у дитячо-підлітковому середовищіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.