Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3721
Назва: | Дослідження ставлення неповнолітніх до проявів насильства у дитячо-підлітковому середовищі |
Автори: | Завацька, Людмила Миколаївна |
Ключові слова: | дитячо-підліткове середовище протиправна поведінка насильницько-агресивна поведінка дії насильницького характеру профілактика жорстокої поведінки буллінг кібер-третирування педагогічне насильство |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Завацька Л.М. Дослідження ставлення неповнолітніх до проявів насильства у дитячо-підлітковому середовищі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Вип.150. Чернігів: ЧНПУ. 2018. Серія: Педагогічні науки. С. 49-54. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена аналізу актуальної проблеми проявів протиправної та насильницько-агресивної поведінки у середовищі неповнолітніх. У розрізі цієї проблеми важливим є вивчення причин такої поведінки та шляхів і засобів її пропедевтики і профілактики. У статті виокремлено та проаналізовано найбільш поширені види жорстокої поведінки в навчально-виховному закладі: третирування (буллінг), кібер-третирування (кібер-буллінг), педагогічне насильство, дискримінація. У змісті здійснений аналіз та представлені результати дослідження ставлення неповнолітніх до проявів насильства у дитячо-підлітковому середовищі. Запропоновані рекомендації для вчителів, соціального педагога та психолога освітнього закладу, які доцільно впроваджувати на базі школи з метою запобігання проявам насильства серед дітей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3721 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дослідження ставлення неповнолітніх до проявів насильства у дитячо-підлітковому середовищі.pdf | 452.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.