Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3724
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавацька, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorБартків, О.-
dc.date.accessioned2020-05-07T11:00:15Z-
dc.date.available2020-05-07T11:00:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗавацька Л.М., Бартків О. Фреймовий підхід при вивченні теми «Соціально-педагогічна робота з дітьми з розладами аутистичного спектра». Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2019. № 2(86). С. 204-215.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3724-
dc.description.abstractУ статті розкрито зміст поняття «фрейм», ознаки, будову та види фреймів. Мета статті полягає в аналізі особливостей використання фреймів при вивченні теми «Соціально-педагогічна робота з дітьми з розладами аутистичного спектра». У процесі наукового пошуку використано методи аналізу, узагальнення, систематизації та моделювання. На основі поглядів учених фрейм визначено як схематичну (графічну, табличну) репрезентацію за родово-видовою залежністю певного явища (факту, об’єкта чи процесу), що уможливлює стисло подати значний за обсягом зміст навчального матеріалу. Обґрунтовано доцільність використання фреймів при вивченні студентами теми «Соціально-педагогічна робота з дітьми з розладами аутистичного спектра». Запропоновано завдання теми у вигляді фреймів-візуалізацій, фреймів-розповідей, фреймів-тем.en_US
dc.publisherПедагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технологіїen_US
dc.subjectфреймen_US
dc.subjectвиди фреймівen_US
dc.subjectвізуалізаціяen_US
dc.subjectнавчальна інформаціяen_US
dc.subjectсоціально-педагогічна робота з дітьми з розладами аутистичного спектра (РАС)en_US
dc.subjectаутизмen_US
dc.titleФреймовий підхід при вивченні теми «Соціально-педагогічна робота з дітьми з розладами аутистичного спектра»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.