Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3724
Назва: | Фреймовий підхід при вивченні теми «Соціально-педагогічна робота з дітьми з розладами аутистичного спектра» |
Автори: | Завацька, Людмила Миколаївна Бартків, О. |
Ключові слова: | фрейм види фреймів візуалізація навчальна інформація соціально-педагогічна робота з дітьми з розладами аутистичного спектра (РАС) аутизм |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології |
Бібліографічний опис: | Завацька Л.М., Бартків О. Фреймовий підхід при вивченні теми «Соціально-педагогічна робота з дітьми з розладами аутистичного спектра». Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2019. № 2(86). С. 204-215. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито зміст поняття «фрейм», ознаки, будову та види фреймів. Мета статті полягає в аналізі особливостей використання фреймів при вивченні теми «Соціально-педагогічна робота з дітьми з розладами аутистичного спектра». У процесі наукового пошуку використано методи аналізу, узагальнення, систематизації та моделювання. На основі поглядів учених фрейм визначено як схематичну (графічну, табличну) репрезентацію за родово-видовою залежністю певного явища (факту, об’єкта чи процесу), що уможливлює стисло подати значний за обсягом зміст навчального матеріалу. Обґрунтовано доцільність використання фреймів при вивченні студентами теми «Соціально-педагогічна робота з дітьми з розладами аутистичного спектра». Запропоновано завдання теми у вигляді фреймів-візуалізацій, фреймів-розповідей, фреймів-тем. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3724 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фреймовий підхід при вивченні теми «Соціально-педагогічна робота з дітьми з розладами аутистичного спектра».pdf | 1.53 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.