Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3841
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дроздова, Марина Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-09T14:49:23Z | - |
dc.date.available | 2020-05-09T14:49:23Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Дроздова М.А. Психосемантичні особливості соціальних уявлень студентів про літературу. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Чернігів, 2014. Вип. 121. Т.1. С. 128– 131. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3841 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена вивченню уявлень молоді про літературу. За допомогою асоціативного тесту було визначено психосемантичну структуру соціальних уявлень студентів-психологів стосовно понять: "література", "книга", "читач" і"письменник". Результати контент-аналізу відповідей засвідчили, що опитані мають низький рівень читацької культури та інтересу до читання, стереотипізоване й абстрактне розуміння літератури. | en_US |
dc.publisher | Вісник ЧНПУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Психологічні науки; | - |
dc.subject | соціальні уявлення | en_US |
dc.subject | література | en_US |
dc.subject | студенти | en_US |
dc.title | Психосемантичні особливості соціальних уявлень студентів про літературу | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психосемантичні особливості соціальних уявлень студентів про літературу.pdf | 429.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.