Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3841
Назва: | Психосемантичні особливості соціальних уявлень студентів про літературу |
Автори: | Дроздова, Марина Анатоліївна |
Ключові слова: | соціальні уявлення література студенти |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Дроздова М.А. Психосемантичні особливості соціальних уявлень студентів про літературу. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Чернігів, 2014. Вип. 121. Т.1. С. 128– 131. |
Серія/номер: | Психологічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена вивченню уявлень молоді про літературу. За допомогою асоціативного тесту було визначено психосемантичну структуру соціальних уявлень студентів-психологів стосовно понять: "література", "книга", "читач" і"письменник". Результати контент-аналізу відповідей засвідчили, що опитані мають низький рівень читацької культури та інтересу до читання, стереотипізоване й абстрактне розуміння літератури. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3841 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психосемантичні особливості соціальних уявлень студентів про літературу.pdf | 429.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.