Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3861
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарнич, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-05-11T14:36:12Z-
dc.date.available2020-05-11T14:36:12Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationБарнич О. В. В.О. Сухомлинський про шляхи і засоби розумового розвитку учнів на уроках математики у початкових класах. Проблема особистісно орієнтованого навчання учнів початкових класів в умовах модернізації загальноосвітньої середньої школи : матер. Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Дрогобич : Коло, 2004. С.85-88.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3861-
dc.description.abstractОсновна ідея педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського – формування гармонійно розвинутої особистості в процесі навчання та виховання. Достатньо глибоко розкрите це питання в педагогічних працях В. О. Сухомлинського під час вивчення предметів гуманітарного циклу. Але не меншу увагу він приділяв ролі математики в розумовому розвитку дитини.en_US
dc.publisherПроблема особистісно орієнтованого навчання учнів початкових класів в умовах модернізації загальноосвітньої середньої школи : матер. Всеукр. студ. наук.-практ. конф.en_US
dc.subjectВ.О. Сухомлинськийen_US
dc.subjectурок математикиen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.titleВ.О. Сухомлинський про шляхи і засоби розумового розвитку учнів на уроках математики у початкових класахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.