Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3861
Назва: В.О. Сухомлинський про шляхи і засоби розумового розвитку учнів на уроках математики у початкових класах
Автори: Барнич, Оксана Вікторівна
Ключові слова: В.О. Сухомлинський
урок математики
початкова школа
Дата публікації: 2004
Видавництво: Проблема особистісно орієнтованого навчання учнів початкових класів в умовах модернізації загальноосвітньої середньої школи : матер. Всеукр. студ. наук.-практ. конф.
Бібліографічний опис: Барнич О. В. В.О. Сухомлинський про шляхи і засоби розумового розвитку учнів на уроках математики у початкових класах. Проблема особистісно орієнтованого навчання учнів початкових класів в умовах модернізації загальноосвітньої середньої школи : матер. Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Дрогобич : Коло, 2004. С.85-88.
Короткий огляд (реферат): Основна ідея педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського – формування гармонійно розвинутої особистості в процесі навчання та виховання. Достатньо глибоко розкрите це питання в педагогічних працях В. О. Сухомлинського під час вивчення предметів гуманітарного циклу. Але не меншу увагу він приділяв ролі математики в розумовому розвитку дитини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3861
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.