Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3982
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Барнич, Оксана Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-14T11:12:33Z | - |
dc.date.available | 2020-05-14T11:12:33Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Барнич О. В. Полікомпонентність проблеми розвитку творчих здібностей у спадщині українських педагогів. Український вимір : Міжнар. зб. інформаційних, освітніх, наук., метод. статей і матеріалів з України та діаспори. У 3-т. Т. ІІ. Чернігів : ЧДПУ ім. Т.Г. Шевченка, 2009. С. 169-171. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3982 | - |
dc.description.abstract | Вектором розвитку сучасного суспільства, безперечно, є творчий компонент спрямованості особистості, що являє собою складний синтез станів, процесів та характеристик, дослідженню яких відведено значене місце у контексті сучасної наукової думки, зокрема педагогічної інноватики. | en_US |
dc.publisher | Український вимір : Міжнар. зб. інформаційних, освітніх, наук., метод. статей і матеріалів з України та діаспори | en_US |
dc.subject | полікомпонентність | en_US |
dc.subject | творчі здібності | en_US |
dc.subject | українські педагоги | en_US |
dc.subject | історія педагогіки | en_US |
dc.title | Полікомпонентність проблеми розвитку творчих здібностей у спадщині українських педагогів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Полікомпонентність проблеми розвитку творчих здібностей у спадщині українських педагогів.pdf | 502.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.