Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3982
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарнич, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-05-14T11:12:33Z-
dc.date.available2020-05-14T11:12:33Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationБарнич О. В. Полікомпонентність проблеми розвитку творчих здібностей у спадщині українських педагогів. Український вимір : Міжнар. зб. інформаційних, освітніх, наук., метод. статей і матеріалів з України та діаспори. У 3-т. Т. ІІ. Чернігів : ЧДПУ ім. Т.Г. Шевченка, 2009. С. 169-171.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3982-
dc.description.abstractВектором розвитку сучасного суспільства, безперечно, є творчий компонент спрямованості особистості, що являє собою складний синтез станів, процесів та характеристик, дослідженню яких відведено значене місце у контексті сучасної наукової думки, зокрема педагогічної інноватики.en_US
dc.publisherУкраїнський вимір : Міжнар. зб. інформаційних, освітніх, наук., метод. статей і матеріалів з України та діаспориen_US
dc.subjectполікомпонентністьen_US
dc.subjectтворчі здібностіen_US
dc.subjectукраїнські педагогиen_US
dc.subjectісторія педагогікиen_US
dc.titleПолікомпонентність проблеми розвитку творчих здібностей у спадщині українських педагогівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.