Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3982
Назва: | Полікомпонентність проблеми розвитку творчих здібностей у спадщині українських педагогів |
Автори: | Барнич, Оксана Вікторівна |
Ключові слова: | полікомпонентність творчі здібності українські педагоги історія педагогіки |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Український вимір : Міжнар. зб. інформаційних, освітніх, наук., метод. статей і матеріалів з України та діаспори |
Бібліографічний опис: | Барнич О. В. Полікомпонентність проблеми розвитку творчих здібностей у спадщині українських педагогів. Український вимір : Міжнар. зб. інформаційних, освітніх, наук., метод. статей і матеріалів з України та діаспори. У 3-т. Т. ІІ. Чернігів : ЧДПУ ім. Т.Г. Шевченка, 2009. С. 169-171. |
Короткий огляд (реферат): | Вектором розвитку сучасного суспільства, безперечно, є творчий компонент спрямованості особистості, що являє собою складний синтез станів, процесів та характеристик, дослідженню яких відведено значене місце у контексті сучасної наукової думки, зокрема педагогічної інноватики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3982 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Полікомпонентність проблеми розвитку творчих здібностей у спадщині українських педагогів.pdf | 502.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.