Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4155
Назва: | Моніторинг навчальних досягнень – як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів |
Автори: | Ховрич, Микола Олександрович Ховрич, Н. Я. |
Ключові слова: | моніторинг освітні індикатори види моніторингу критерії оцінювання навчальних досягнень державна підсумкова атестація з фізики пізнавальна діяльність |
Дата публікації: | 2007 |
Видавництво: | Вісник ЧДПУ |
Бібліографічний опис: | Ховрич М. О., Ховрич Н. Я. Моніторинг навчальних досягнень – як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г.Шевченка : зб. Чернігів : ЧДПУ, 2007. Вип. 45. С. 47-51. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Вивчено в історичному аспекті використання моніторингу в освіті. Проаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід організації і проведення моніторингу в навчальних закладах. Розроблено методику проведення моніторингу навчальних досягнень з фізики для учнів 11 класу, яка б позитивно впливала на пізнавальну діяльність учнів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4155 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Моніторинг навчальних досягнень – як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів.pdf | 605.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.