Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4155
Назва: Моніторинг навчальних досягнень – як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів
Автори: Ховрич, Микола Олександрович
Ховрич, Н. Я.
Ключові слова: моніторинг
освітні індикатори
види моніторингу
критерії оцінювання навчальних досягнень
державна підсумкова атестація з фізики
пізнавальна діяльність
Дата публікації: 2007
Видавництво: Вісник ЧДПУ
Бібліографічний опис: Ховрич М. О., Ховрич Н. Я. Моніторинг навчальних досягнень – як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г.Шевченка : зб. Чернігів : ЧДПУ, 2007. Вип. 45. С. 47-51.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Вивчено в історичному аспекті використання моніторингу в освіті. Проаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід організації і проведення моніторингу в навчальних закладах. Розроблено методику проведення моніторингу навчальних досягнень з фізики для учнів 11 класу, яка б позитивно впливала на пізнавальну діяльність учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4155
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.