Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4223
Назва: | Теоретичний аналіз проблеми медіа грамотності молоді |
Автори: | Нітченко, Галина Миколаївна Ховрич, Микола Олександрович |
Ключові слова: | медіаграмотність медіакультура інформаційна культура молодь інформаційні технології джерело інформації |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Нітченко Г.М., Ховрич М. О. Теоретичний аналіз проблеми медіа грамотності молоді. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка; гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2018. Вип. 151. Т. 1. С. 112-115. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглядається проблема медіаграмотності як складова інформаційної культури людини. Основа процесу формування медіа грамотності повинна бути у закладах вищої освіти педагогічного профілю, оскільки саме вчитель є тією особистістю, яка в змозі досить активно і, головне, інтенсивно, сформувати основи медіаграмотності у підростаючого покоління. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4223 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретичний аналіз проблеми медіа грамотності молоді.pdf | 461.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.