Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4284
Назва: Динаміка показників індивідуального здоров’я майбутніх учителів у процесі бакалаврської підготовки
Автори: Жара, Ганна Іванівна
Ключові слова: майбутній вчитель
бакалавр
індивідуальне здоров’я
зона комфорту
професійне вигоряння
компетентність індивідуального здоров’язбереження
Дата публікації: 2019
Видавництво: Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Жáра Г. І. Динаміка показників індивідуального здоров’я майбутніх учителів у процесі бакалаврської підготовки. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 15. Науковопедагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наук. праць / за ред. О. В. Тимошенка. Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2019. Вип. 5 К (113)19. С. 122–126.
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається питання розвитку показників індивідуального здоров‘я у майбутніх учителів на етапі бакалаврської підготовки. Діагностичними засобами обрано зону професійного комфорту, рівень професійного вигоряння, біологічний і психологічний вік студентів. Порівняння показників індивідуального здоров‘я студентів педагогічних і непедагогічних спеціальностей у результаті бакалаврської підготовки продемонструвало помітне їх погіршення у майбутніх учителів. В експериментальній групі, студенти якої були адаптовані до умов навчання на першому курсі, рівень професійного вигоряння і зони комфорту майбутніх учителів нижче, ніж у контрольній. У студентів непедагогічних спеціальностей нижчі показники професійного вигоряння і більш розширена зона комфорту. Водночас показники якості знань в експериментальній групі вищі, що підтверджує отримані раніше дані про позитивний вплив застосованих педагогічних технологій для адаптації студентів до умов навчання на академічну успішність. Виявлені особливості вимагають цілеспрямованого підходу до формування компетентності індивідуального здоров'язбереження у майбутніх учителів на етапі магістерської підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4284
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.