Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4285
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖара, Ганна Іванівна-
dc.date.accessioned2020-06-03T07:55:13Z-
dc.date.available2020-06-03T07:55:13Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЖара Г. І. Структура індивідуального здоров’я людини з позицій причинно-системного підходу. Загальна теорія здоров’я та здоров’язбереження : колективна монографія / за заг. ред. проф. Ю. Д. Бойчука. Харків : Вид. Рожко С. Г., 2017. С. 26–33.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4285-
dc.description.abstractСтруктурування, формулювання й детермінація наукових понять є важливим компонентом існування й умовою розвитку будь-якої науки, і педагогічна валеологія як наука про збереження здоров’я учасників навчального процесу тут не є виключенням. Розбіжності у трактуванні інтегрованих та міждисциплінарних валеологічних понять різними авторами позбавляє системності та цілісності процес формування знань про здоров’я і його складові, викликає дублювання або неповне розкриття їх змісту. Внаслідок цього у наукових і методичних джерелах виникає суперечливість поглядів на один і той самий предмет дослідження.en_US
dc.publisherЗагальна теорія здоров’я та здоров’язбереження : колективна монографіяen_US
dc.subjectпедагогічна валеологіяen_US
dc.subjectіндивідуальне здоров’яen_US
dc.subjectзбереження здоров’яen_US
dc.titleСтруктура індивідуального здоров’я людини з позицій причинно-системного підходуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.