Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4324
Назва: | Формування рухових навичок: оптимізація режиму навчання стійки силою на голові і руках хлопців 15 років |
Автори: | Худолій, Олег Миколайович Капкан, Олена Гаркуша, Сергій Васильович Марченко, С. Веремеєнко, Вікторія |
Ключові слова: | хлопці навчання фізичні вправи програмоване навчання режими виконання вправ |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Теорія та методика фізичного виховання |
Бібліографічний опис: | Худолій, О., Капкан, О., Гаркуша, С., Марченко, С., & Веремеєнко, В. (2020). Формування рухових навичок: оптимізація режиму навчання стійки силою на голові і руках хлопців 15 років. Теорія та методика фізичного виховання, 20(1), 42–48. https://doi.org/10.17309/tmfv.2020.1.06 |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження – обґрунтувати режими чергування виконання фізичних вправ та інтервалів відпочинку у процесі навчання серій завдань, спрямованих на формування рухових навичок у хлопців 15 років. Матеріали і методи. У дослідженні взяли участь 40 хлопців 15 років. Діти та їхні батьки були інформовані про всі особливості дослідження і дали згоду на участь в експерименті. Для вирішення поставлених завдань були використані методи дослідження: вивчення та аналіз науково-методичної літератури; педагогічне спостереження, хронометраж навчальних завдань; педагогічний експеримент, методи математичної статистики, методи математичного планування експерименту. У процесі навчання використовувався метод алгоритмічних розпоряджень. Результати. У дослідженні встановлено, що ефективність засвоєння серій навчальних завдань залежить від режиму чергування виконання вправ та інтервалів відпочинку. Результати дисперсійного аналізу та регресійних моделей свідчать, що в діапазоні 6–12 повторень вправи з інтервалами ідпочинку 60–120 с знаходиться оптимальний режим виконання серій навчальних завдань. У запропонованій матриці плану факторного експерименту вибраний крок варіювання факторів є достатнім для вивчення впливу різних режимів виконання фізичних вправ на ефективність навчання дітей і підлітків. Висновки. Оптимальними варіантами умов навчання серіям завдань хлопців 15 років на уроках фізичної культури є: 1 серія – 12 повторень, інтервал відпочинку 60–120 с; 2 серія – 12 повторень, інтервал відпочинку 120 с; 3 серія – 12 повторень, інтервал відпочинку 120 с; 4 серія – 12 повторень, інтервал відпочинку 120 с; 5 серія – 12 повторень, інтервал відпочинку 60 с; 6 серія – 12 повторень, інтервал відпочинку 60 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4324 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування рухових навичок оптимізація режиму навчання стійки силою на голові і руках хлопців 15 років.pdf | 135.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.