Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4404
Назва: | Взаємозв’язок понять "інтерес", "мотив", "потреба" |
Автори: | Горчинський, Сергій Володимирович |
Ключові слова: | інтерес пізнавальний інтерес навчальний інтерес інтерес до навчального предмету формування інтересу пізнавальний мотив |
Дата публікації: | 2007 |
Видавництво: | Вісник ЧДПУ |
Бібліографічний опис: | Горчинський С.В. Взаємозв’язок понять "інтерес", "мотив", "потреба". Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: Збірник. Чернігів, 2007. Вип. 45. С. 119-122. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена з’ясуванню взаємозв’язку понять ”інтерес”, “мотив” та “потреба”, їх співвідношення та взаємовплив. Автор досліджує роль інтересу в пізнавальній діяльності учнів. Він доводить, що ефективність навчального процесу в сучасній школі напряму залежить від мотивів навчання учнів. Пропонує, у залежності від характеру домінуючих мотивів, їхньої сили впливу на особистість, навчання учня, враховувати роль індивідуальної значущості кожного з них. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4404 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Взаємозв’язок понять інтерес, мотив, потреба.pdf | 269.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.