Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4419
Назва: | Наступність у контексті розвитку сучасної педагогічної освіти |
Автори: | Горчинський, Сергій Володимирович |
Ключові слова: | наступність педагогічна освіта навчально-виховний процес |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Горчинський С.В. Наступність у контексті розвитку сучасної педагогічної освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: збірник. Чернігів, 2013. Вип. 108(1). С. 51-54. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються концептуально-цільові орієнтири технології наступності. Автор переконує, що технологія наступності дозволяє шляхом розуміння індивідуально-типологічних особливостей суб’єктів діяльності визначити розбіжності і відмінності в них і в їх діяльності, які дозволять внести корективи у навчально-виховну діяльність, що, в свою чергу, сприяє збереженню мотивації до пізнання на перехідному етапі з одного ступеня освіти на інший. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4419 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Наступність у контексті розвитку сучасної педагогічної освіти.pdf | 442.68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.