Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4425
Назва: Методика використання онлайн-курсів у процесі вивчення інформатики майбутніми вчителями технологій
Автори: Горчинський, Сергій Володимирович
Точоний, Д. П.
Ключові слова: масові відкриті онлайн-курси
самостійна робота студентів
майбутній учитель технологій
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Горчинський С. В., Точоний Д. П. Методика використання онлайн-курсів у процесі вивчення інформатики майбутніми вчителями технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. 2018. Вип. 151(1). С. 39-42.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовані світові та українські платформи для масових відкритих онлайн-курсів, їх історія розвитку та особливості. З’ясовано, що у навчальному процесі в закладах вищої освіти онлайн-курси можна використовувати в різних напрямах: використання онлайн-курсу, як пропедевтичного курсу перед вивченням нормативної або вибіркової дисципліни; використання онлайн-курсу, як повного методичного комплексу (лекції, практичні або лабораторні роботи, матеріали для самостійної роботи, тестовий підсумковий контроль, тощо) дисципліни; як додатковий інформаційний ресурс при вивченні дисципліни, наприклад інформатики, філософії, соціології тощо; вивчення самостійно студентами певного розділу (модуля) дисципліни. Авторами розроблено методику використання онлайн-курсу «Основи інформаційної безпеки», який розмішений на українській платформі масових відкритих онлайн-курсів “Prometheus” у процесі вивчення інформатики майбутніми учителями технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4425
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.