Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4982
Назва: Зіставлення як принцип вивчення диференціюючих написань
Автори: Райська, Любов Григорівна
Ключові слова: диференціюючі орфограми
“зіставлення”
“порівняння”
вивчення диференціюючих написань
Дата публікації: 1998
Видавництво: Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Райська. Л.Г. Зіставлення як принцип вивчення диференціюючих написань / Райська. Л.Г. // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка. – Чернігів : ЧДПУ, 1998. – Вип. 1. – С. 58-60.
Короткий огляд (реферат): Семантико-диференціюючі написання є одним із найскладніших для студентів розділів української орфографії. Труднощі, які виникають у процесі його засвоєння, визначаються складністю самого мовного матеріалу. Цей розділ орфографії найкраще виявляє залежність орфоргафічної норми від смислової сторони мовлення і демонструє те, як можна найбільш точно передати на письмі найтонші відтінки значень. Основним методичним принципом вивчення диференціюючих орфограм, на наш погляд, має стати принцип зіставлення взаємозмішуваних написань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4982
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зіставлення як принцип вивчення диференціюючих написань.pdf149.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.