Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5171
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБобир, Світлана Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-09-21T05:41:02Z-
dc.date.available2020-09-21T05:41:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБобир С. Л. Формування професійно-методичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов на основі порівняльного підходу. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 5 (161) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2019. C. 23–27.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5171-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема подолання несприятливих умов формування професійно-методичної компетентності магістрантів спеціальності «Мова і література (англійська)». В умовах скороченого терміну навчання та необхідності забезпечити якісну підготовку майбутнього викладача іноземних мов закладів вищої освіти, здатного ефективно навчати іноземних мов (ІМ) як у мовному, так і в немовному вишах, постає проблема створення такої моделі навчання, яка б задовольнила потреби магістрантів у отриманні належних знань, набутті професійних навичок і вмінь та практичного досвіду.en_US
dc.publisherВісник НУЧКen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпрофесійно-методична компетентність викладача іноземних мовen_US
dc.subjectпорівняльний підхідen_US
dc.subjectмодель навчанняen_US
dc.subjectмовний / немовний вишen_US
dc.titleФормування професійно-методичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов на основі порівняльного підходуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.