Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5171
Назва: | Формування професійно-методичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов на основі порівняльного підходу |
Автори: | Бобир, Світлана Леонідівна |
Ключові слова: | професійно-методична компетентність викладача іноземних мов порівняльний підхід модель навчання мовний / немовний виш |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Вісник НУЧК |
Бібліографічний опис: | Бобир С. Л. Формування професійно-методичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов на основі порівняльного підходу. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 5 (161) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2019. C. 23–27. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема подолання несприятливих умов формування професійно-методичної компетентності магістрантів спеціальності «Мова і література (англійська)». В умовах скороченого терміну навчання та необхідності забезпечити якісну підготовку майбутнього викладача іноземних мов закладів вищої освіти, здатного ефективно навчати іноземних мов (ІМ) як у мовному, так і в немовному вишах, постає проблема створення такої моделі навчання, яка б задовольнила потреби магістрантів у отриманні належних знань, набутті професійних навичок і вмінь та практичного досвіду. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5171 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування професійно-методичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов на основі порівняльного підходу.pdf | 1.12 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.