Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5172
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВорохаєв, Олександр А.-
dc.date.accessioned2020-09-21T05:44:36Z-
dc.date.available2020-09-21T05:44:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВорохаєв О. А. Підходи до формування оцінювальної компетентності майбутніх викладачів соціально-педагогічних дисциплін. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 5 (161) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2019. C. 44–47.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5172-
dc.description.abstractУ статті розглядаються різні аспекти складових формування в майбутнього викладача закладу вищої освіти оцінювальної компетентності. Визначено, що це передбачає набуття ним у вирішенні професійних оціночних завдань цілепокладаючих, аналітичних, методичних, прогностичних, діяльнісних, оцінювально-результативних знань і вмінь, педагогічного досвіду. З’ясовано, що успішність вирішення цієї проблеми сприятиме підвищенню професійної компетентності майбутніх викладачів вищої школи спеціальності 231 «Соціальна робота» і задоволенню потреби в якісній освіті.en_US
dc.publisherВісник НУЧКen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectоцінювальна компетентністьen_US
dc.subjectмайбутній викладач соціально-педагогічних дисциплінen_US
dc.subjectмагістерська підготовкаen_US
dc.subjectпідходиen_US
dc.titleПідходи до формування оцінювальної компетентності майбутніх викладачів соціально-педагогічних дисциплінen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.