Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5172
Назва: Підходи до формування оцінювальної компетентності майбутніх викладачів соціально-педагогічних дисциплін
Автори: Ворохаєв, Олександр А.
Ключові слова: оцінювальна компетентність
майбутній викладач соціально-педагогічних дисциплін
магістерська підготовка
підходи
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вісник НУЧК
Бібліографічний опис: Ворохаєв О. А. Підходи до формування оцінювальної компетентності майбутніх викладачів соціально-педагогічних дисциплін. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 5 (161) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2019. C. 44–47.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються різні аспекти складових формування в майбутнього викладача закладу вищої освіти оцінювальної компетентності. Визначено, що це передбачає набуття ним у вирішенні професійних оціночних завдань цілепокладаючих, аналітичних, методичних, прогностичних, діяльнісних, оцінювально-результативних знань і вмінь, педагогічного досвіду. З’ясовано, що успішність вирішення цієї проблеми сприятиме підвищенню професійної компетентності майбутніх викладачів вищої школи спеціальності 231 «Соціальна робота» і задоволенню потреби в якісній освіті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5172
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.