Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5401
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лілік, Ольга Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T09:54:47Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T09:54:47Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Лілік О.О. Особливості використання різних шляхів шкільного аналізу в процесі вивчення поеми Т. Г. Шевченка “Гайдамаки” / Лілік О.О. // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Філологія. - 2016. - Вип. 2 (36). - С. 175–178. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5401 | - |
dc.description.abstract | Автор статті пропонує методичні рекомендації для вивчення героїко-історичної, ліро-епічної поеми Тараса Шевченка «Гайдамаки» у загальноосвітній школі. У статті на основі запропонованої системи методів і прийомів навчання демонструє специфіку використання різних шляхів шкільного аналізу художнього твору (пообразного, проблемно-тематичного, композиційного). Автор рекомендує дійснювати шкільний аналіз поеми в контексті розвитку української літератури загалом і художньої системи романтизму зокрема. | en_US |
dc.publisher | Науковий вісник Ужгородського університету | en_US |
dc.subject | поема | en_US |
dc.subject | запитання | en_US |
dc.subject | шлях шкільного аналізу | en_US |
dc.subject | образ | en_US |
dc.subject | метод навчання | en_US |
dc.title | Особливості використання різних шляхів шкільного аналізу в процесі вивчення поеми Т. Г. Шевченка “Гайдамаки” | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості використання різних шляхів шкільного аналізу в процесі вивчення поеми Т. Г. Шевченка “Гайдамаки”.pdf | 319.69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.