Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5401
Назва: | Особливості використання різних шляхів шкільного аналізу в процесі вивчення поеми Т. Г. Шевченка “Гайдамаки” |
Автори: | Лілік, Ольга Олександрівна |
Ключові слова: | поема запитання шлях шкільного аналізу образ метод навчання |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Науковий вісник Ужгородського університету |
Бібліографічний опис: | Лілік О.О. Особливості використання різних шляхів шкільного аналізу в процесі вивчення поеми Т. Г. Шевченка “Гайдамаки” / Лілік О.О. // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Філологія. - 2016. - Вип. 2 (36). - С. 175–178. |
Короткий огляд (реферат): | Автор статті пропонує методичні рекомендації для вивчення героїко-історичної, ліро-епічної поеми Тараса Шевченка «Гайдамаки» у загальноосвітній школі. У статті на основі запропонованої системи методів і прийомів навчання демонструє специфіку використання різних шляхів шкільного аналізу художнього твору (пообразного, проблемно-тематичного, композиційного). Автор рекомендує дійснювати шкільний аналіз поеми в контексті розвитку української літератури загалом і художньої системи романтизму зокрема. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5401 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості використання різних шляхів шкільного аналізу в процесі вивчення поеми Т. Г. Шевченка “Гайдамаки”.pdf | 319.69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.