Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5682
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко (Богатирьова), Тетяна Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-10-08T08:26:46Z-
dc.date.available2020-10-08T08:26:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБойко Т. В. Педагогічний супровід дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього середовища. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. 2020 р. № 62. С. 172-176.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5682-
dc.description.abstractВ статті проаналізована практика реалізації в освітніх закладах інклюзивного навчання. Обґрунтовано, що повинні створюватися умови, які будуть гарантувати можливість досягнення запланованих освітніх результатів всіма учнями. Визначено, що педагогічним супроводом є відновлення й розвиток потенціалу особистості дитини з особливими потребами, і в остаточному підсумку — ефективне виконання нею своїх основних соціальних функцій, досягнення особистісного благополуччя. Окреслено, що теоретичною основою педагогічного супроводу є компетентністю підхід, позаяк він орієнтує на розвиток складових особистісного «Я» та функціональних можливостей особистості дитини с особливими потребами.en_US
dc.publisherНаукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинськогоen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка і психологія;-
dc.subjectдитина з особливими потребамиen_US
dc.subjectпедагогічний супровідen_US
dc.subjectінклюзивне освітнє середовищеen_US
dc.subjectвідновлення та розвиток потенціалу дитиниen_US
dc.titleПедагогічний супровід дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього середовищаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.