Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/583
Назва: | Компетентнісний підхід до вивчення порівняльних конструкцій у мовній освіті майбутніх учителів початкової школи |
Автори: | Райська, Любов Григорівна Янко, Наталія Олексіївна |
Ключові слова: | компетентнісний підхід синтаксична компетентність порівняльна конструкція критерії розмежування |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць |
Бібліографічний опис: | Райська Л. Г., Янко Н. О. Компетентнісний підхід до вивчення порівняльних конструкцій у мовній освіті майбутніх учителів початкової школи // Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць / Кам’янець-Подільський університет імені Івана Огієнка; Ін-т педагогіки НАПН України. - Кам’янець-Подільський, 2018. – Вип. 24 (1-2018). – Ч.2 – С. 354-359 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається сутність компетентнісного підходу до вивчення порівняльних конструкцій у мовній освіті майбутніх учителів початкової школи. Розглядаються критерії розмежування власне порівнянь, порівняльних зворотів і неповних підрядних порівняльних речень, їх функції в мовленні. Аналізуються складні питання пунктуації в порівняльних структурах. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/583 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Компетентнісний підхід до вивчення порівняльних конструкцій у мовній освіті майбутніх учителів початкової школи.pdf | 139.18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.