Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/583
Назва: Компетентнісний підхід до вивчення порівняльних конструкцій у мовній освіті майбутніх учителів початкової школи
Автори: Райська, Любов Григорівна
Янко, Наталія Олексіївна
Ключові слова: компетентнісний підхід
синтаксична компетентність
порівняльна конструкція
критерії розмежування
Дата публікації: 2018
Видавництво: Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць
Бібліографічний опис: Райська Л. Г., Янко Н. О. Компетентнісний підхід до вивчення порівняльних конструкцій у мовній освіті майбутніх учителів початкової школи // Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць / Кам’янець-Подільський університет імені Івана Огієнка; Ін-т педагогіки НАПН України. - Кам’янець-Подільський, 2018. – Вип. 24 (1-2018). – Ч.2 – С. 354-359
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається сутність компетентнісного підходу до вивчення порівняльних конструкцій у мовній освіті майбутніх учителів початкової школи. Розглядаються критерії розмежування власне порівнянь, порівняльних зворотів і неповних підрядних порівняльних речень, їх функції в мовленні. Аналізуються складні питання пунктуації в порівняльних структурах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/583
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.