Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6024
Назва: | Оцінка особливостей розвитку психолого-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії у процесі педагогічної практики |
Автори: | Білоус, Ольга Володимирівна |
Ключові слова: | педагогічна компетентність професійне становлення психологічна самодіагностика гностична функція педагогічної діяльності комунікативна функція педагогічної діяльності самоспостереження |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Актуальні питання підготовки майбутнього вчителя хімії : теорія і практика |
Бібліографічний опис: | Білоус О.В. Оцінка особливостей розвитку психолого-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії у процесі педагогічної практики. Актуальні питання підготовки майбутнього вчителя хімії : теорія і практика : зб. наук. праць за матеріалами ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 16 - 17 березня 2016 р., Вінниця. Вінниця : ТОВ „Нілан-ЛТД”, 2016. Вип. 2. С. 40 - 44. |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано особливості самодіагностування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії у ході педагогічної практики. Відзначено складові психолого-педагогічної компетентності на прикладі реалізації гностичної та комунікативної педагогічних функцій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6024 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Білоус О. В. Оцінка особливостей розвитку_2016-40-44.pdf | 188,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.