Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6027
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоус, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-10-23T09:05:49Z-
dc.date.available2020-10-23T09:05:49Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБілоус О.В. Особливості знаково-символічної діяльності майбутніх учителів хімії. Генеза буття особистості : зб. наук. праць за матеріалами ІІІ Міжнародної наук.-практ. конф., 20 грудня 2016 р.. К. : ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2017. С. 160—161.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6027-
dc.description.abstractСхарактеризовано психолого-педагогічні умови організації знаково-символічної діяльності студентів – майбутніх учителів хімії. Обґрунтовано доцільність застосування в освітньому процесі зазначених форм та способів моделювання (ідеалізованих) об’єктів, забезпечення „зрушення” мисленнєвого аналізу з умов конкретних задач на схеми та моделі. Наголошено на необхідності оволодіння студентами методами планування експерименту. Підкреслено особливу роль застосування знаково-символічних засобів, що виконують функції відображення, ідеалізації, заміщення, а також здійснення актів самопізнання, відображення студентами своєї мисленнєвої діяльності.en_US
dc.publisherГенеза буття особистості : збірник наукових працьen_US
dc.subjectмайбутні учителі хіміїen_US
dc.subjectзнаково-символічна діяльністьen_US
dc.subjectзнаково-символічні засобиen_US
dc.subjectмоделюванняen_US
dc.subjectідеалізаціяen_US
dc.subjectзаміщенняen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.subjectатенціюванняen_US
dc.titleОсобливості знаково-символічної діяльності майбутніх учителів хімії.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.