Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6027
Назва: | Особливості знаково-символічної діяльності майбутніх учителів хімії. |
Автори: | Білоус, Ольга Володимирівна |
Ключові слова: | майбутні учителі хімії знаково-символічна діяльність знаково-символічні засоби моделювання ідеалізація заміщення рефлексія атенціювання |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Генеза буття особистості : збірник наукових праць |
Бібліографічний опис: | Білоус О.В. Особливості знаково-символічної діяльності майбутніх учителів хімії. Генеза буття особистості : зб. наук. праць за матеріалами ІІІ Міжнародної наук.-практ. конф., 20 грудня 2016 р.. К. : ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2017. С. 160—161. |
Короткий огляд (реферат): | Схарактеризовано психолого-педагогічні умови організації знаково-символічної діяльності студентів – майбутніх учителів хімії. Обґрунтовано доцільність застосування в освітньому процесі зазначених форм та способів моделювання (ідеалізованих) об’єктів, забезпечення „зрушення” мисленнєвого аналізу з умов конкретних задач на схеми та моделі. Наголошено на необхідності оволодіння студентами методами планування експерименту. Підкреслено особливу роль застосування знаково-символічних засобів, що виконують функції відображення, ідеалізації, заміщення, а також здійснення актів самопізнання, відображення студентами своєї мисленнєвої діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6027 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості знаково-символічної діяльності майбутніх учителів хімії..pdf | 114.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.