Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6031
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоус, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-10-23T09:41:09Z-
dc.date.available2020-10-23T09:41:09Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБілоус О.В. Планування як компонент теоретичного мислення майбутніх учителів хімії / Білоус О.В. // Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка АПН України. Проблеми загальної та педагогічної психології. / за ред. акад. С. Д. Максименка. К.; 2012. - Т. ХIV. - Ч. 5 - С. 12 - 22.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6031-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу результатів емпіричного дослідження рівня розвитку планування як компонента теоретичного мислення майбутніх учителів хімії. Вирізнено складові функції планування: розумові здатності довільно уявляти можливі і доцільні дії у розв’язанні задач з хімії; усвідомлення змісту та обсягу дій при розв’язанні задач з хімії; здатності і навички зіставляти дії з умовами задачі. Описано методику дослідження складових функції планування. Отримані результати засвідчують недостатній рівень усвідомленості студентами способу розв’язання задач, неспроможність продумувати послідовність своїх дій, навички розв’язування задач шляхом „спроб і помилок”.en_US
dc.publisherЗбірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка АПН Україниen_US
dc.subjectтеоретичне мисленняen_US
dc.subjectвнутрішній план дій (ВПД)en_US
dc.subjectплануванняen_US
dc.subjectзнаково-символічна діяльністьen_US
dc.subjectмоделюванняen_US
dc.titleПланування як компонент теоретичного мислення майбутніх учителів хіміїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.