Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6031
Назва: | Планування як компонент теоретичного мислення майбутніх учителів хімії |
Автори: | Білоус, Ольга Володимирівна |
Ключові слова: | теоретичне мислення внутрішній план дій (ВПД) планування знаково-символічна діяльність моделювання |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка АПН України |
Бібліографічний опис: | Білоус О.В. Планування як компонент теоретичного мислення майбутніх учителів хімії / Білоус О.В. // Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка АПН України. Проблеми загальної та педагогічної психології. / за ред. акад. С. Д. Максименка. К.; 2012. - Т. ХIV. - Ч. 5 - С. 12 - 22. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена аналізу результатів емпіричного дослідження рівня розвитку планування як компонента теоретичного мислення майбутніх учителів хімії. Вирізнено складові функції планування: розумові здатності довільно уявляти можливі і доцільні дії у розв’язанні задач з хімії; усвідомлення змісту та обсягу дій при розв’язанні задач з хімії; здатності і навички зіставляти дії з умовами задачі. Описано методику дослідження складових функції планування. Отримані результати засвідчують недостатній рівень усвідомленості студентами способу розв’язання задач, неспроможність продумувати послідовність своїх дій, навички розв’язування задач шляхом „спроб і помилок”. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6031 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Планування як компонент теоретичного мислення майбутніх учителів хімії.pdf | 250,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.