Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6032
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білоус, Ольга Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-23T09:45:55Z | - |
dc.date.available | 2020-10-23T09:45:55Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Білоус О.В. Психолого-педагогічні моделі навчання у розвитку теоретичного мислення особистості / Білоус О.В. // Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка АПН України. Проблеми загальної та педагогічної психології. / за ред. акад. С. Д. Максименка. К.; 2012. - Т. ХIV. - Ч. 6 - С. 34—43. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6032 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено результати теоретичного аналізу особливостей психолого-педагогічних моделей навчання щодо розвитку теоретичного мислення особистості у вищій школі. Показано доцільність використання моделі навчання, що передбачає експериментальне відтворення умов розвитку теоретичного мислення за принципом змістового узагальнення. | en_US |
dc.publisher | Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка АПН України | en_US |
dc.subject | психолого-педагогічні моделі навчання | en_US |
dc.subject | теоретичне мислення | en_US |
dc.subject | „сходження від абстрактного до конкретного” | en_US |
dc.title | Психолого-педагогічні моделі навчання у розвитку теоретичного мислення особистості | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психолого-педагогічні моделі навчання у розвитку теоретичного мислення особистості .pdf | 202,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.