Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6032
Назва: | Психолого-педагогічні моделі навчання у розвитку теоретичного мислення особистості |
Автори: | Білоус, Ольга Володимирівна |
Ключові слова: | психолого-педагогічні моделі навчання теоретичне мислення „сходження від абстрактного до конкретного” |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка АПН України |
Бібліографічний опис: | Білоус О.В. Психолого-педагогічні моделі навчання у розвитку теоретичного мислення особистості / Білоус О.В. // Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка АПН України. Проблеми загальної та педагогічної психології. / за ред. акад. С. Д. Максименка. К.; 2012. - Т. ХIV. - Ч. 6 - С. 34—43. |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено результати теоретичного аналізу особливостей психолого-педагогічних моделей навчання щодо розвитку теоретичного мислення особистості у вищій школі. Показано доцільність використання моделі навчання, що передбачає експериментальне відтворення умов розвитку теоретичного мислення за принципом змістового узагальнення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6032 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психолого-педагогічні моделі навчання у розвитку теоретичного мислення особистості .pdf | 202,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.