Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/611| Назва: | Організаційні та психолого-педагогічні умови удосконалення процесу формування професійної культури майбутніх вихователів ДНЗ |
| Автори: | Смолянко, Юлія Миколаївна |
| Ключові слова: | професійна культура майбутнього вихователя ДНЗ організаційні та психолого-педагогічні умови професійне вдосконалення |
| Дата публікації: | 2017 |
| Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
| Бібліографічний опис: | Смолянко Ю. М. Організаційні та психолого-педагогічні умови удосконалення процесу формування професійної культури майбутніх вихователів ДНЗ. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 147. Т. 1. С. 355–360. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано необхідність висвітлення педагогічних умов удосконалення професійної культури майбутніх вихователів ДНЗ під час професійної підготовки у виші. Гіпотетично передбачено: розробка та реалізація комплексу організаційних та психолого-педагогічних умов, що складаються із сукупності взаємопов’язаних між собою компонентів, може сприяти досягненню високого рівня професійної культури майбутніх вихователів ДНЗ.Уважаємо, що такими умовами є: усвідомлення студентами – майбутніми вихователями ДНЗ, необхідності формування та підвищення професійної культури щодо успішної професійно-педагогічної діяльності; систематизація та інтеграція змісту навчальних фахових дисциплін з проблеми дослідження; удосконалення змісту освітнього процесу вишів шляхом упровадження розробленого авторського спецкурсу "Формування професійної культури майбутнього вихователя ДНЗ"; оволодіння студентами вміннями та навичками емоційної саморегуляції; культурологічний зміст навчання та посилення практичної спрямованості професійної підготовки фахівців дошкільної освіти за рахунок практики (методично-виробнича, організаційно-виробнича практика в ДНЗ) з метою набуття досвіду практичної діяльності та навичок творчого вирішення професійно-педагогічних завдань у ДНЗ. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/611 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 67.pdf | 492,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.