Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6183
Назва: | Контроль як засіб активізації пізнавальної діяльності під час вивчення інформатики |
Автори: | Нітченко, Галина Миколаївна |
Ключові слова: | контроль модульний контроль самоконтроль інформатика |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету |
Бібліографічний опис: | Нітченко Г. М. Контроль як засіб активізації пізнавальної діяльності під час вивчення інформатики. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Серія: Педагогічні науки. Чернігів : ЧНПУ, 2009. Вип. 67. С. 44-47. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У даній статті розглядається поняття контролю, його функції та принципи, яким він повинен задовольняти. Проаналізовано, залежно від дидактичної мети, використання попереднього, поточного, модульного контролю та самоконтролю під час вивчення інформатики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6183 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Контроль як засіб активізації пізнавальної діяльності під час вивчення інформатики.pdf | 399.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.