Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6383| Назва: | Особливості порівняння учнями графічних об’єктів |
| Автори: | Бондар, Наталія Олександрівна |
| Ключові слова: | розвиток мислення вивчення креслення порівняння |
| Дата публікації: | 2004 |
| Видавництво: | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету |
| Бібліографічний опис: | Бондар Н.О. Особливості порівняння учнями графічних об’єктів. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Серія: педагогічні науки: зб. Чернігів : ЧДПУ, 2004. Вип. 22. С. 55-56. |
| Серія/номер: | Педагогічні науки; |
| Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемі розвитку мислення учнів при вивченні креслення, зокрема розглядаються шляхи формування операції порівняння в процесі навчання, визначаються загальні етапи операції порівняння. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6383 |
| Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Особливості порівняння учнями графічних об’єктів.pdf | 139,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.