Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6397| Назва: | Вплив системи задач на розвиток стійкості мислення учнів на уроках креслення |
| Автори: | Бондар, Наталія Олександрівна |
| Ключові слова: | мислительний розвиток стійкість мислення система задач графічні здібності |
| Дата публікації: | 2009 |
| Видавництво: | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету |
| Бібліографічний опис: | Бондар Н. О. Вплив системи задач на розвиток стійкості мислення учнів на уроках креслення. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. 2009. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено різні типи задач, що сприяють розвитку стійкості мислення, визначені показники сформованості стійкості мислення, проаналізовано результати дослідно-експериментальної роботи з формування даної якості. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6397 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Вплив системи задач на розвиток стійкості мислення учнів на уроках креслення.pdf | 267,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.