Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6523
Назва: Розвиток здоров’язбережувальної компетенції учнів при викладанні предмету «Основи здоров’я»
Автори: Мішустіна, В. С.
Мехед, Ольга Борисівна
Ключові слова: здоровий спосіб життя
здоров’язбережувальні технології
здоров’язбережувальна компетентність
Дата публікації: 2020
Видавництво: Збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих учених
Бібліографічний опис: Мішустіна В. С., Мехед О. Б. Розвиток здоров’язбережувальної компетенції учнів при викладанні предмету «Основи здоров’я». Крок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання : Збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих учених (20 листопада 2020 р., м. Чернігів). Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2020. С. 41.
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена дослідженню можливості створення оптимальних умов розвитку учасників освітнього процесу, які сприятимуть формуванню навичок здорового способу життя та гармонізації взаємин із довкіллям, зокрема при вивченні предмету «Основи здоров’я». З’ясовано, що рівень сформованості здоров’язбережувальної компетентності визначає результативність та якість освітньої діяльності вчителя основ здоров’я. При систематизації знань, умінь і навичок, поглядів і переконань, а також певного рівня розвитку пізнавальних сил і практичного застосування здоров’язбережувальних технологій у процесі підготовки, вчитель створює оптимальні умови для формування здоров’язбережувальної компетентності школярів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6523
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.