Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6692
Назва: | Педагогічні тести як засіб діагностики навчальних досягнень студентів педагогічних університетів при вивченні загальної та неорганічної хімії |
Автори: | Білоус, Ольга Володимирівна |
Ключові слова: | педагогічний тест узагальнення класифікація |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Міжнародний форум фахівців у галузі освітніх вимірювань: матеріали доповідей |
Бібліографічний опис: | Білоус О. В. Педагогічні тести як засіб діагностики навчальних досягнень студентів педагогічних університетів при вивченні загальної та неорганічної хімії / Білоус О. В. // Міжнародний форум фахівців у галузі освітніх вимірювань: матеріали доповідей (м. Київ, 01 червня 2012 р.). – Київ : НПУ, 2012. - С. 34. |
Короткий огляд (реферат): | Наголошено на необхідності розробки засобів діагностики навчальних досягнень, що передбачають актуалізацію узагальнення, класифікації, абстрагування у ході розв’язання завдань. Наведено приклади таких тестових завдань із загальної та неорганічної хімії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6692 |
Розташовується у зібраннях: | Науково-практична конференція |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічні тести як засіб діагностики навчальних досягнень студентів педагогічних університетів при вивченні зага.pdf | 70.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.