Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоус, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-12-30T10:39:24Z-
dc.date.available2020-12-30T10:39:24Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБілоус О. В. Педагогічні тести як засіб діагностики навчальних досягнень студентів педагогічних університетів при вивченні загальної та неорганічної хімії / Білоус О. В. // Міжнародний форум фахівців у галузі освітніх вимірювань: матеріали доповідей (м. Київ, 01 червня 2012 р.). – Київ : НПУ, 2012. - С. 34.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6692-
dc.description.abstractНаголошено на необхідності розробки засобів діагностики навчальних досягнень, що передбачають актуалізацію узагальнення, класифікації, абстрагування у ході розв’язання завдань. Наведено приклади таких тестових завдань із загальної та неорганічної хімії.en_US
dc.publisherМіжнародний форум фахівців у галузі освітніх вимірювань: матеріали доповідейen_US
dc.subjectпедагогічний тестen_US
dc.subjectузагальненняen_US
dc.subjectкласифікаціяen_US
dc.titleПедагогічні тести як засіб діагностики навчальних досягнень студентів педагогічних університетів при вивченні загальної та неорганічної хіміїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.