Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6692
Назва: Педагогічні тести як засіб діагностики навчальних досягнень студентів педагогічних університетів при вивченні загальної та неорганічної хімії
Автори: Білоус, Ольга Володимирівна
Ключові слова: педагогічний тест
узагальнення
класифікація
Дата публікації: 2012
Видавництво: Міжнародний форум фахівців у галузі освітніх вимірювань: матеріали доповідей
Бібліографічний опис: Білоус О. В. Педагогічні тести як засіб діагностики навчальних досягнень студентів педагогічних університетів при вивченні загальної та неорганічної хімії / Білоус О. В. // Міжнародний форум фахівців у галузі освітніх вимірювань: матеріали доповідей (м. Київ, 01 червня 2012 р.). – Київ : НПУ, 2012. - С. 34.
Короткий огляд (реферат): Наголошено на необхідності розробки засобів діагностики навчальних досягнень, що передбачають актуалізацію узагальнення, класифікації, абстрагування у ході розв’язання завдань. Наведено приклади таких тестових завдань із загальної та неорганічної хімії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6692
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.