Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6695
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоус, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-12-30T10:54:51Z-
dc.date.available2020-12-30T10:54:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБілоус О. В. Проектна технологія в системі підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації інтегрованого навчання. Нова українська школа: теорія і практика реалізації інтегрованого підходу : матеріали міжнар. наук. конф. (м. Тернопіль, 17-18 травня 2018 р.). Тернопіль : Вектор, 2018. С. 210–211.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6695-
dc.description.abstractСхарактеризовано особливості використання проєктної технології у контексті проблеми реалізації інтегрованого навчання. Наголошено на важливості актуалізації змістового аналізу, абстракції й узагальнення у процесі віднаходження генетично висхідного відношення;. моделювання визначеного відношення у графічній або знаковій формі; забезпечення довільного рефлексивного контролю.en_US
dc.publisherНова українська школа : теорія і практика реалізації інтегрованого підходу : матеріали міжнародної наукової конференціїen_US
dc.subjectпроєктна технологіяen_US
dc.subjectтні учителі природничих дисциплінen_US
dc.subjectготовністьen_US
dc.subjectінтегроване навчанняen_US
dc.subjectздатність до цілепокладанняen_US
dc.subjectзмістовий аналізen_US
dc.subjectгенетично висхідне відношенняen_US
dc.subjectмоделюванняen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.titleПроектна технологія в системі підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації інтегрованого навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.