Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6695
Назва: Проектна технологія в системі підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації інтегрованого навчання
Автори: Білоус, Ольга Володимирівна
Ключові слова: проєктна технологія
тні учителі природничих дисциплін
готовність
інтегроване навчання
здатність до цілепокладання
змістовий аналіз
генетично висхідне відношення
моделювання
рефлексія
Дата публікації: 2018
Видавництво: Нова українська школа : теорія і практика реалізації інтегрованого підходу : матеріали міжнародної наукової конференції
Бібліографічний опис: Білоус О. В. Проектна технологія в системі підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації інтегрованого навчання. Нова українська школа: теорія і практика реалізації інтегрованого підходу : матеріали міжнар. наук. конф. (м. Тернопіль, 17-18 травня 2018 р.). Тернопіль : Вектор, 2018. С. 210–211.
Короткий огляд (реферат): Схарактеризовано особливості використання проєктної технології у контексті проблеми реалізації інтегрованого навчання. Наголошено на важливості актуалізації змістового аналізу, абстракції й узагальнення у процесі віднаходження генетично висхідного відношення;. моделювання визначеного відношення у графічній або знаковій формі; забезпечення довільного рефлексивного контролю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6695
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.