Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6695
Назва: | Проектна технологія в системі підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації інтегрованого навчання |
Автори: | Білоус, Ольга Володимирівна |
Ключові слова: | проєктна технологія тні учителі природничих дисциплін готовність інтегроване навчання здатність до цілепокладання змістовий аналіз генетично висхідне відношення моделювання рефлексія |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Нова українська школа : теорія і практика реалізації інтегрованого підходу : матеріали міжнародної наукової конференції |
Бібліографічний опис: | Білоус О. В. Проектна технологія в системі підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації інтегрованого навчання. Нова українська школа: теорія і практика реалізації інтегрованого підходу : матеріали міжнар. наук. конф. (м. Тернопіль, 17-18 травня 2018 р.). Тернопіль : Вектор, 2018. С. 210–211. |
Короткий огляд (реферат): | Схарактеризовано особливості використання проєктної технології у контексті проблеми реалізації інтегрованого навчання. Наголошено на важливості актуалізації змістового аналізу, абстракції й узагальнення у процесі віднаходження генетично висхідного відношення;. моделювання визначеного відношення у графічній або знаковій формі; забезпечення довільного рефлексивного контролю. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6695 |
Розташовується у зібраннях: | Науково-практична конференція |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Проектна технологія в системі підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації інтегрованого на.pdf | 41.74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.