Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6696
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоус, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-12-30T10:58:54Z-
dc.date.available2020-12-30T10:58:54Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationБілоус О. В. Роль моделювання при вивченні неорганічної хімії у педагогічних вищих навчальних закладах / Білоус О. В. // Наука і освіта 2004 : матеріали VII Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпропетровськ, 10-25 лютого 2004 р.). Дніпропетровськ. Психологія. – Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2004. - Том 29. - С. 5–7.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6696-
dc.description.abstractНаведено результати емпіричного дослідження рівня розвитку теоретичного аналізу у студентів хіміко-біологічного факультету Чернігівського державного педагогічного університету. Показано, що цілеспрямоване формування діяльності моделювання у процесі вивчення неорганічної хімії є умовою розвитку здатності до теоретичного аналізу навчального матеріалу.en_US
dc.publisherНаука і освіта 2004 : матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференціїen_US
dc.subjectнеорганічна хіміяen_US
dc.subjectтеоретичне мисленняen_US
dc.subjectтеоретичний аналізen_US
dc.subjectмоделюванняen_US
dc.titleРоль моделювання при вивченні неорганічної хімії у педагогічних вищих навчальних закладахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.