Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6696
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білоус, Ольга Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-30T10:58:54Z | - |
dc.date.available | 2020-12-30T10:58:54Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.citation | Білоус О. В. Роль моделювання при вивченні неорганічної хімії у педагогічних вищих навчальних закладах / Білоус О. В. // Наука і освіта 2004 : матеріали VII Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпропетровськ, 10-25 лютого 2004 р.). Дніпропетровськ. Психологія. – Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2004. - Том 29. - С. 5–7. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6696 | - |
dc.description.abstract | Наведено результати емпіричного дослідження рівня розвитку теоретичного аналізу у студентів хіміко-біологічного факультету Чернігівського державного педагогічного університету. Показано, що цілеспрямоване формування діяльності моделювання у процесі вивчення неорганічної хімії є умовою розвитку здатності до теоретичного аналізу навчального матеріалу. | en_US |
dc.publisher | Наука і освіта 2004 : матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції | en_US |
dc.subject | неорганічна хімія | en_US |
dc.subject | теоретичне мислення | en_US |
dc.subject | теоретичний аналіз | en_US |
dc.subject | моделювання | en_US |
dc.title | Роль моделювання при вивченні неорганічної хімії у педагогічних вищих навчальних закладах | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль моделювання при вивченні неорганічної хімії у педагогічних вищих навчальних закладах.pdf | 286.26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.