Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6696
Назва: | Роль моделювання при вивченні неорганічної хімії у педагогічних вищих навчальних закладах |
Автори: | Білоус, Ольга Володимирівна |
Ключові слова: | неорганічна хімія теоретичне мислення теоретичний аналіз моделювання |
Дата публікації: | 2004 |
Видавництво: | Наука і освіта 2004 : матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції |
Бібліографічний опис: | Білоус О. В. Роль моделювання при вивченні неорганічної хімії у педагогічних вищих навчальних закладах / Білоус О. В. // Наука і освіта 2004 : матеріали VII Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпропетровськ, 10-25 лютого 2004 р.). Дніпропетровськ. Психологія. – Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2004. - Том 29. - С. 5–7. |
Короткий огляд (реферат): | Наведено результати емпіричного дослідження рівня розвитку теоретичного аналізу у студентів хіміко-біологічного факультету Чернігівського державного педагогічного університету. Показано, що цілеспрямоване формування діяльності моделювання у процесі вивчення неорганічної хімії є умовою розвитку здатності до теоретичного аналізу навчального матеріалу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6696 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль моделювання при вивченні неорганічної хімії у педагогічних вищих навчальних закладах.pdf | 286.26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.