Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/677
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПискун, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorРоманенко, Ю. М.-
dc.date.accessioned2020-02-25T09:02:08Z-
dc.date.available2020-02-25T09:02:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПискун О. М., Романенко Ю. М. Проектна діяльність як чинник розвитку творчих здібностей майбутніх учителів технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 144. С. 286–289.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/677-
dc.description.abstractУ статті показано роль проектної діяльності у розвитку творчих здібностей майбутніх учителів трудового навчання і технологій. Розкрито структуру творчих здібностей особистості, до якої входять мотиваційно-вольовий, змістовий, операційно- діяльнісний та рефлексивно-оцінний компоненти. Коротко наведено результати першого етапу дослідження рівня розвитку творчих здібностей у студентів. Розкрито сутність та особливості проектної технології навчання. Обґрунтовується всебічний позитивний вплив навчальної проектної діяльності на розвиток творчих здібностей студентів, так необхідних їм у майбутній професійній діяльності вчителя.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectтворчі здібностіen_US
dc.subjectтворча активністьen_US
dc.subjectпроектна технологія навчанняen_US
dc.titleПроектна діяльність як чинник розвитку творчих здібностей майбутніх учителів технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
68.pdf535.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.