Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/677
Назва: Проектна діяльність як чинник розвитку творчих здібностей майбутніх учителів технологій
Автори: Пискун, Оксана Миколаївна
Романенко, Ю. М.
Ключові слова: творчі здібності
творча активність
проектна технологія навчання
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Пискун О. М., Романенко Ю. М. Проектна діяльність як чинник розвитку творчих здібностей майбутніх учителів технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 144. С. 286–289.
Короткий огляд (реферат): У статті показано роль проектної діяльності у розвитку творчих здібностей майбутніх учителів трудового навчання і технологій. Розкрито структуру творчих здібностей особистості, до якої входять мотиваційно-вольовий, змістовий, операційно- діяльнісний та рефлексивно-оцінний компоненти. Коротко наведено результати першого етапу дослідження рівня розвитку творчих здібностей у студентів. Розкрито сутність та особливості проектної технології навчання. Обґрунтовується всебічний позитивний вплив навчальної проектної діяльності на розвиток творчих здібностей студентів, так необхідних їм у майбутній професійній діяльності вчителя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/677
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
68.pdf535.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.