Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6846
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартинюк, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-01-21T14:44:07Z-
dc.date.available2021-01-21T14:44:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМартинюк Т. В. Хорова школа Джавіда Кудусова у контексті формування визначальних професійних компетентностей майбутніх музикантів-педагогів. Професійна освіта: методологія, теорія та технології. 2017. Вип. 5(1). С. 159-168.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6846-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється педагогічна парадигма хорової школи Джавіда Кудусова у контексті компетентнісного підходу у сучасній музичній освіті. Розкривається художняестетика диригента у її нерозривних зв’язках з традиціяминаціональної музичної культури і в проекції на формуванняпрофесійно-значущих рис особистості студентів мистецькихспеціальностей. Розвиток музично-виконавської культури майбутнього керівника хорового колективу осмислюється як інтегрована багатоскладова якість, що визначає змістовну наповненість диригентської педагогіки Д. Кудусова. Окреслюється вплив етнорегіональних історичних та соціокультурних чинників на визначення змісту особистісно-зорієнтованої системи навчання.en_US
dc.publisherПрофесійна освіта: методологія, теорія та технологіїen_US
dc.subjectхорова школаen_US
dc.subjectхудожній світоглядen_US
dc.subjectвиконавський стильen_US
dc.subjectмузична інтерпретаціяen_US
dc.subjectпрофесійні компетенціїen_US
dc.titleХорова школа Джавіда Кудусова у контексті формування визначальних професійних компетентностей майбутніх музикантів-педагогівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.